Till innehållet | Bläddra bland initiativ | Hjälp | Skriv ut

Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

23.8.2017

2 012 stödförklaringar

Stödförklaringar som samlats in genom tjänsten 2 012

Grafen visar endast de stödförklaringar som har samlats in på Medborgarinitiativ.fi. Grafen uppdateras vid dygnsskiftet.
Du kan bädda in grafen på din webbplats här

Du måste identifiera dig för att kunna understöda initiativet. Efter att du har identifierat dig kan du även understöda andra initiativ. Ditt namn kommer inte att synas på Medborgarinitiativ.fi.

Läs mer om identifiering, integritetsskydd och offentlighet.

Understöd initiativ

Medborgarinitiativets titel

Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

Datering av initiativet

23.8.2017

Initiativets form

Förslag om att lagberedning ska inledas

Justitieministeriets ärendenummer

OM 79/52/2017

Innehållet i initiativet

Verovaroin kustatantamalla maksettavien etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

Motiveringar

Suomessa vallitsee tilanne joka on taloudellisesti kestämätön. Me maksamme verovaroista suuria summia, ulkomaiden kansalaisille erilaisten etuuksien ja tukien muodossa. Muiden kuin Suomen kansalaisten ei pitäisi olla oikeutettuja verovaroin kustannettaviin tukiin ja etuuksiin. Nykytilanne ruokkii haittamaahanmuuttoa, sekä perusteettomasti haettavien tukien tarjoamaa petosrikollisuutta. Maahan pyritään keinolla kuin keinolla, helpon sekä täysin vastikkeettoman rahan perässä. Väärillä henkilöllisyyksillä rahaa huijataan useammalta taholta. Toiminta on täysin järjen sekä taloudellisen sietokyvyn vastainen. Rahan vastuuton jakaminen heikentää omalta osalta oman maamme kansalaisten asemaa. Me emme kykene enää huolehtimaan edes omista kansalaisistamme, mikä on Suomen valtion perustarkoitus. Laukkautetaan järjestelmä, joka houkuttelee maahamme ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on hyötyä järjestelmästä.

Ekonomiskt bidrag för initiativet

Inget