Till innehållet | Bläddra bland initiativ | Hjälp | Skriv ut

Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

23.8.2017

8 532 stödförklaringar

Stödförklaringar som samlats in genom tjänsten 8 532

Grafen visar endast de stödförklaringar som har samlats in på Medborgarinitiativ.fi. Grafen uppdateras vid dygnsskiftet.
Du kan bädda in grafen på din webbplats här
Insamlingen av stödförklaringar har avslutats 23.2.2018.

Medborgarinitiativets titel

Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

Datering av initiativet

23.8.2017

Initiativets form

Förslag om att lagberedning ska inledas

Justitieministeriets ärendenummer

OM 79/52/2017

Innehållet i initiativet

Verovaroin kustatantamalla maksettavien etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

Motiveringar

Suomessa vallitsee tilanne joka on taloudellisesti kestämätön. Me maksamme verovaroista suuria summia, ulkomaiden kansalaisille erilaisten etuuksien ja tukien muodossa. Muiden kuin Suomen kansalaisten ei pitäisi olla oikeutettuja verovaroin kustannettaviin tukiin ja etuuksiin. Nykytilanne ruokkii haittamaahanmuuttoa, sekä perusteettomasti haettavien tukien tarjoamaa petosrikollisuutta. Maahan pyritään keinolla kuin keinolla, helpon sekä täysin vastikkeettoman rahan perässä. Väärillä henkilöllisyyksillä rahaa huijataan useammalta taholta. Toiminta on täysin järjen sekä taloudellisen sietokyvyn vastainen. Rahan vastuuton jakaminen heikentää omalta osalta oman maamme kansalaisten asemaa. Me emme kykene enää huolehtimaan edes omista kansalaisistamme, mikä on Suomen valtion perustarkoitus. Laukkautetaan järjestelmä, joka houkuttelee maahamme ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on hyötyä järjestelmästä.

Ekonomiskt bidrag för initiativet

Inget