Aborttikielto

7.6.2013

Kannatusilmoitusten keruuaika on päättynyt 7.12.2013.

Aborttikielto

7.6.2013

OM 111/52/2013

Ehdotetaan aborttien täyskieltoa niissä tapauksissa, kun tuleva lapsi on terve, äiti on terve ja parisuhde on vakaalla pohjalla.

Suurimmassa osassa abortteja surmataan parhaassa iässään ja vakaissa parisuhteissa olevien äitien täysin terveitä lapsia. 1960-luvulla valmistellussa aborttilaissa ja siitä annetuissa viranomaisohjeissa taka-ajatuksena on mm. eugenistinen huono-osaisten naisten jälkeläisten eliminointi. HS:n taannoin julkaiseman tutkimuksen mukaan Suomi on vuonna 2013 äideille paras maa koko planeetalla. Muutoinkin hyvinvointivaltion sosiaaliturvan, koulutuksen ja terveydenhuollon seurauksena nk. "sosiaaliset syyt" ovat poistuneet. Kyseessä ovat lääketeellisesti tarpeetomat mukavuusabortit.

Todellisia mukavuusaborttien syitä ovat työelämän paineet ja elämäntyylin vaatimukset, parisuhdesotkut tai pelkät oikut. Näitä tulee hyvinvointivaltiossa käsitellä sivistyneellä tavalla, ei syntymättömiä lapsia mukavuusaborteissa surmaamalla ja naisia kyykyttämällä.

Globaalisti aborttijärjestelmä on naisten ja tyttöjen tuhoamisen menetelmä. Maapallon väestöstä puuttu kymmeniä ja satoja miljoonia naisia erityisesti tyttölapsiin kohdistuvien pakko- ja mukavuusaborttien seurauksena. Kyseessä on valtava ihmisoikeusrikos.

Mukavuusaborttien taloudelliset tuhot ovat Suomessakin suuret ja sosiaalinen vahinko sekä henkinen kärsimys valtavat.

Kimmo Kemppainen

Kimmo Kemppainen