itsepuolustukseen soveltuvat tarvikkeet sekä kantolupa Suomen kansalaisille

itsepuolustukseen soveltuvat tarvikkeet sekä kantolupa Suomen kansalaisille

22.9.2017

OM 89/52/2017

Laki joka sallii tavallisen Suomenkansalaisen kantaa ja käyttää esimerkiksi OC sumutinta tai jopa teleskooppipamppu (TKP) tai vastaavaa, tai vastaavaa kaasua, mutta oikeasti toimivaa

Suomen tilanne on kärjistynyt niin pahaksi nopeassa ajassa maahanmuuton ja varsinkin laittomat maassa olijat ovat aikalailla saaneet pelon valtaan tavallisissa kansalaisissa ja uskon suurin osa ei voi tai puolustaa itseään. sekä jos vielä taphtuisi Turku tilanne tavalliset kansalaiset voisi lopettaa ajoissa terrori hyökkäyksen jos ja kun olisi vaikka laillinen OC sumute. ja millä saataisiin myös auttavalle henkilölle esim raiskaus, pahoinpitely ym ym lakisuoja ettei auttaja ole pahemmassa liemessä kuin rikoksen tekijä. ja mitä tulee kotona oloturvaan yleensä saat pahemman syytteen kun muun muassa murtautuja. ja lopuksi nyt meidän KANSANEDUSTAJAT vaatii aseellisia vartijoita ..ja pelolle ei saanut antaa valtaa, niin miksi me loput vajaa 6 miljoonaa ihmistä ei saada puolustaa itseämme niin sanotusti kättä pidemällä laillisesti. varsinkin vanhukset lapset ja naiset, pitääkö uhrien odottaa poliisia mitä ei välttämättä ole edes kutsuttu

• Muu verkkopalvelu

Tähän mennessä muualla kerättyjen kannatusilmoitusten yhteismäärä

Kerääjän ilmoittama arvio: 0 kpl

Tero Taavetti Seppänen Ylöjärvi