Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

23.8.2017

Etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

23.8.2017

OM 79/52/2017

Verovaroin kustatantamalla maksettavien etuuksien poisto Suomessa, muilta kuin Suomen kansalaisilta.

Suomessa vallitsee tilanne joka on taloudellisesti kestämätön. Me maksamme verovaroista suuria summia, ulkomaiden kansalaisille erilaisten etuuksien ja tukien muodossa. Muiden kuin Suomen kansalaisten ei pitäisi olla oikeutettuja verovaroin kustannettaviin tukiin ja etuuksiin. Nykytilanne ruokkii haittamaahanmuuttoa, sekä perusteettomasti haettavien tukien tarjoamaa petosrikollisuutta. Maahan pyritään keinolla kuin keinolla, helpon sekä täysin vastikkeettoman rahan perässä. Väärillä henkilöllisyyksillä rahaa huijataan useammalta taholta. Toiminta on täysin järjen sekä taloudellisen sietokyvyn vastainen. Rahan vastuuton jakaminen heikentää omalta osalta oman maamme kansalaisten asemaa. Me emme kykene enää huolehtimaan edes omista kansalaisistamme, mikä on Suomen valtion perustarkoitus. Laukkautetaan järjestelmä, joka houkuttelee maahamme ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on hyötyä järjestelmästä.

Juha Eerikki Rantalaiho Salo

Juha Eerikki Rantalaiho Salo